2 noiembrie 2008

Lucruri bine de stiut

Cu ce lucrez? Cu sarma. Nu, nu-s hornar, desi mi-ar place sa am noroc tot timpul, si sa le mai dau si la altii. :P Cu margele si cu sarma de cupru (tratata impotriva oxidarii), pentru ca de aluminiu nu gasesc. :( Caut de nu-stiu-cand, si nimic... niciunde. Cica nu se mai fac cabluri electrice cu sarma de aluminiu. Daca are cineva, sau stie de unde se poate cumpara din Timisoara, let me know. ;)
Cum lucrez? Simplu si relativ repede. Imi place procesul de "cusut" cand infasor sarma subtire pe bijuterie, desi asta ia ceva mai mult timp.
Cand lucrez? Cand apuc. Printre orele de atelier, cursuri, schite, compozitii si studii de nud. Dar abia astept sa am putin timp liber ca sa fac lucruri noi. :)
Si acum in alta ordine de idei... cred ca ar trebui sa va zic cum merg lucrurile pe aici. (ignorati tonul serios) :) Primesc sugestii si idei legate de realizarea accesoriilor la comanda, atata timp cat voi putea sa-mi pastrez stilul si tehnica. Orice cerinta va fi indeplinita (daca ai vreo preferinta legata de culorile margelelor, forma si marimea bijuteriei) dar intodeauna vor exista forme curbe si fir de sarma subtire. :) Accesoriile se pot rezerva, la cerere. Ma anunti si ti le pun deoparte. Si daca iti place un model din cele vandute, se mai poate face inca un exemplar. ;)
Cum livrez? Cu ajutorul Postei Romane, cu plata la ramburs. Valoarea taxei de trimitere este de 10 lei pentru un produs, si de 8 lei pentru mai multe produse. Asa ca daca iti plac mai multe, cu atat mai bine. :)
Hmm... what else? Daca am uitat ceva, trageti-ma de manecuta. Sau mai bine, scrieti-mi. :P
beadsandwire.shop@gmail.com

2 comentarii:

  1. wow :D m-am indragostit de blogul tau:))
    eu lucrez la o varaianta mai putin pretentioasa de b&w: http://jars-of-cute.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) ma bucur! te mai astept pe-aici
    ai un blog dragut si promitator. te-am adaugat in lista :)

    RăspundețiȘtergere