1 noiembrie 2008

Ete-ma si pe mine...

Da, m-am hotarat sa-mi fac blog! :) Dupa indelungi meditari aspra problemei (circa 15 minute), am zis ca bijuteriile mele merita sa fie vazute si de altii. Pentru ca sunt frumoase. Sau sunt frumoase pentru ca sunt ale mele. Nu stiu, asta voi decideti. :) Au luat nastere dupa mai multe experimente, incercari esuate, pana cand si-au gasit un stil, o tehnica si o forma proprie, multumind/satisfacand mainile care le-a creat.
Micile mele bijuterii au o tenta Art Nouveau, un strop de arta, o forma armonioasa si o pata de culoare! Depinde de stilul fiecareia daca i se potrivesc insusirile obiectelor de aici. Oricum, ele plac pe toata lumea!

13 comentarii:

  1. fenomenale,unice...ce mai...felicitari!!!
    unde este mai exact acest magazin? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos! :D pai nu stiu exact... in damstat (sper ca asa se scrie :p ), din cate mi s-a spus. dar o sa incep o colaborare si cu un magazin de artizanat din bucuresti, asa ca sunt mai la indemana :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Bijuteriile tale merita....si meriti si tu! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. mi se par de-a dreptul deosebite bijuteriile tale si le-as purta cu placere in locul oricarei bijuterii din aur pentru ca mi se pare ca sunt cu mult mai expresive si chiar ma reprezinta. mi-ar placea sa vad mai multe domnisoare purtand astfel de bijuterii care au presupus totusi dedicatie din partea ta si timp decat tiu eu ce covrigei de cercei (ca un exemplu) la fel ca inca 50% din fetele de aceasi varsta cu ele. felicitari si sper sa lucrezi mereu cu aceasi placere

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze ptr raspunsul tarziu...
    Intr-un fel, asta a fost unul din motivele pentru care am inceput sa fac asa ceva. Sunt o alternativa a aurului, in care i se pastreaza totusi eleganta (desi cateodata merge inspre kitch - cerceii la care te refereai) dar materializata sub alta forma. Sunt si eu de parere ca ar trebui sa se desprinda lumea de "turma", nu neaparat purtand bijuteriile mele, ci orice accesoriu handmade, care este, mai mult sau mai putin, unicat.
    In privinta placerii, este din plin, dar cu timpul stau mai prost. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si iti multumesc foarte mult ptr aprecieri si sinceritate! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. bijuteriile sant super ,super,super un singur sfat NU FOLOSI FORMELE PATRATE . iti doresc numai bine

    RăspundețiȘtergere
  8. iti multumesc, ma bucur ca-ti plac. :) iar despre formele patrate, am doar vreo 2,3 bijuterii "patrate". dupa cum vezi, imi plac curbele si cercurile :) si pentru ca sunt curioasa, de ce spui asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate ca "Anonim" este un cerc si e gelos. :)

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  10. :))))) N-are pentru ce, stie ca tot pe el il iubesc. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt absolut superbe , felicitari pentru munca depusa eu nu as avea atat de multa rabdare.

    Cum se numeste aceasta tehnica ? Seamana mult cu Wig Jig.....

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc frumos Alina!

    Da, cred ca primele bijuterii facute se pot incadra la aceasta tehnica, desi atunci habar n-aveam ce fac, nu auzisem de ea.

    RăspundețiȘtergere