3 aprilie 2010

Un cadou de Paste

...si inca unul foarte frumos! Tocmai ce ma pregateam sa fug la tren, sa plec intr-o scurta vacanta cand am aflat ca am castigat concursul organizat de d-na Cristina, de la Mariashop.ro. Bijuteria inscrisa la concurs a fost bratara Rose Buds Bloom, creata special pentru acesta. A fost o surpriza foarte placuta si a picat la fix, cat sa-mi faca vacanta mai frumoasa. :) Tema lunii martie, "Primavara in suflet", a fost cea mai potrivita, din moment ce toata lumea e entuziasmata de venirea primaverii si se lasa inspirat de ea.
Premiul castigat este un set de bijuterii cu perle naturale (cercei, inel si pandantiv), si o scoica cu perla, din care voi scoate eu cu mana mea perla si o voi baga in pandantiv. Eh, o sa vedeti cand vine premiul ca ii voi face poze. :) Mai jos, este frumoasa diploma facuta si daruita de Andra, careia ii multumesc inca o data!


Si MAI jos, este un colaj cu lucrarile care au participat la concurs. Asa-i ca-s frumoase toate? :)

2 comentarii:

  1. Aaaaaaa...cu alte cuvinte setul ales de mine are si o povesteeeee....
    Cu atat mai mult trebuie sa intru in posesia lui....hahahhaah.:)

    RăspundețiȘtergere