23 octombrie 2014

Andreea's bridal earrings

Acum că a trecut, pot spune că ultima perioadă, una foarte, foarte aglomerată și recunosc, puțin cam stresantă, se poate împărți în două "ere" - î. N. și d. N. Astăzi este ziua a 19-a d. N. (după nuntă :D ) și încă de la începutul săptămânii, simt că lucrurile au început să reintre la normal. Chiar nimic nu s-a schimbat, doar faptul că acum port o verighetă foarte mișto pe deget! :D (Cu care am să mă laud în curând!) 

Dar astăzi vreau să vă arăt ce cercei (minunați, superbi! - după spusele ei :) ), i-am făcut Andreei, o frumoasă mireasă, cu care acum m-am înrudit, prin alianță. :) Primisem de la ea o imagine cu brâul rochiei, care nu era terminat încă, dar a fost suficient cât să-mi fac o idee cum ar trebui să arate cerceii ei. Am văzut că există perluțe și cristale pe brâu, șiruri de mărgele mici, transparente, care formează un fel de caroiaj și că, cristalele din mijloc sunt adunate într-un grup. Așa că am încercat să mă folosesc de aspectele astea la cercei, ca să se potrivească cât mai bine. Rezultatul din câte am înteles, a fost peeeeste așteptările ei, și m-a bucurat enorm bucuria ei! :)   
..........................................................................................................................................................

Now that it's over, I can say that the last couple of weeks, which were very, very busy and I admit it, a bit stressful, can be splitted into two "eras" - b. W. and a. W. Today is day 19th a. W. (after the wedding :D ) and I can feel that, from the beginning of this week, things started to get back to normal. Nothing really changed, just that now I have a pretty cool wedding ring on my finger! (which I will show it  to you soon!)

But today I want to show you the (wonderful, gorgeous! - as she says) earrings I made for Andreea, a beautiful bride, who I'm now related to. :) She sent me a picture of her dress waistband, to inspire me for her earrings. I saw that there are small pearls and crystals, small transparent beads that make some kind of grids, and that the central crystals are sewed in a group. So I've tried to use these features to make the earrings match the waistband. And the result, as I've heard, was waaaay beyond her expectations, and her sincere happiness made me really happy!   

The inspiration


The final design



Un comentariu: