26 august 2014

THE KNOT collection


I'm enjoying a late summer. The past few months I've been caught up with so many things, and I didn't even notice how days got shorter, mornings and evenings got a bit cooler, and I don't have a tan at all! :) So, I've started working on some jewelry to celebrate what's left of this summer. I've chosen to play with colors in order to help you visualize the seashore and imagine you there. This small collection is about sea, sand, sun, seashells, sailor/decorative knots and fun!

Have fun wearing them! (to be continued)
.........................................................................................................................................................
Mă bucur de o vară târzie. În ultimele luni am fost prinsă cu atât de multe lucruri, încât nici nu am observat cum s-au scurtat zilele, diminețile și serile au devenit mai răcoroase și eu nu m-am bronzat deloc! :) Așa că, am început să lucrez la câteva bijuterii, pentru a sărbători ce a mai rămas din vara asta. Am ales să mă joc cu culorile pentru a te ajuta să vizualizezi țărmul mării și să-ți închipui că ești acolo. Această mică colecție este despre mare, nisip, soare, scoici, noduri marinărești/decorative, și distracție!

Distrează-te purtându-le!  (va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu