9 august 2013

Bridal Set

Vă prezint setul de bijuterii al Mirelei, prima mea mireasă! (cea oficială, pentru că bijuteria facuta pentru Orşi a fost de fapt un cadou de nuntă) Mirela şi-a dorit un colier floral, care să se potrivească modelului de rochie pe care mi l-a arătat dinainte, şi de asemenea, mi-a dat câteva imagini drept referinţă, cu nişte coliere pe care le-am realizat mai demult. Am făcut o combinaţie, hocus, pocus şi iată ce-a ieşit:
....................................................................................................................................................................................
I would like to introduce you Mirela's jewelry, my first bride! (the official one, because the jewelry I made for Orsi was actually a wedding gift) Mirela wanted a floral necklace, to go with her dress. She showed me the dress and also a few images of some of my old necklaces that she liked. I combined them, and abracadabra, here's what I came up with:





Materiale/Materials: sarma argintata 0,4 mm si 0,8 mm, margele de coral/silver plated wire, red coral beads
Dimensiuni/Dimensions: circumferinta ~42 cm, ansamblul de flori: 18 cm/7 cm






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu