10 iunie 2013

Latest features

Astăzi am să trec în revistă ultimele apariţii ale bijuteriilor mele prin diverse publicaţii sau site-uri, în ordine invers cronologică. :)

În numărul din iunie al ziarului Formula As, am descoperit un interviu foarte interesant (apărut cam târziu, ce-i drept) cu Dan Pierşinaru, organizatorul târgului de bijuterie contemporană Autor, care povesteşte în cuvinte frumoase despre drumul bijuteriei până în ziua de azi, despre talentele autohtone dar şi lipsa de susţinere în acest domeniu. Bucuria a fost să-mi vad colierul Rodie, alături de alte două coliere de-ale talentatei Raluca Buzura, în prima mea apariţie într-o publicaţie tipărită! Varianta online a articolului, o puteţi vedea aici



Stephanie a scris un mic articol despre bijuteriile din noua mea colecţie "pluricelulară". Îţi mulţumesc tare mult pentru aprecieri, Ştefania!



O altă surpriză extraordinar de frumoasă am avut şi la apariţia unei bijuterii de-ale mele, în varianta online a Forbes Romania, într-o galerie foto care reunea opt dintre cele mai neobişnuite bijuterii de la Târgul de bijuterie contemporană Autor. Aici găsiţi şi câteva cuvinte despre "Revoluţia bijuteriilor de creator".  



Înaintea târgului Autor 9, Cotidianul.ro a scris un articol despre "Giuvaerurile zoomorfe, geometric-decorative sau cu vibraţie de floare" şi ale lor autori, pe care urma să le vedem în cadrul târgului.  



Şi, cum anul acesta m-am numărat printre designerii New Entry la Autor, acesta a fost articolul de prezentare a noilor boboci! Eşti New Entry doar o dată, aşa că it kinda was a big deal for me! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu