3 iulie 2009

Inchis. Revin imediat


Pentru ca in perioada examenelor si a practicii nu am reusit sa tin pasul cu onorarea comenzilor, si pentru ca primesc din ce in ce mai multe, am fost nevoita sa le aman pe toate. Imi pare rau pentru intarziere, si imi cer scuze celor care inca asteapta comanda. Stiu cat conteaza promptitudinea si dupa ce termin cu toate comenzile, o voi practica din nou. :)
Ca sa ajung la zi cu tot ce mai am de facut, am hotarat ca cel mai bine ar fi sa inchid magazinul temporar, pentru 12 zile, incepand de astazi. Pana atunci, va puteti uita mai mult si mai bine pe blog, si sa vedeti ce v-ar place, iar comanda o puteti trimite dupa aceasta perioada. Sper ca printre ele, sa mai fac si ceva nou, si veti avea de unde alege.
Imi cer scuze inca o data pentru intarziere! Gata, ma apuc de treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu