15 martie 2009

"b&w.shop" in ziarul Ziua

Am asteptat cateva zile de la gasirea articolului pana la a scrie acest post, pentru a-mi lasa entuziasmul sa se mai potoleasca. :) Altfel, probabil as fi folosit multe semne de exclamare, majuscule si ":D", care ar fi devenit enervante.
Da, bijuteriile mele si-au facut debutul in ziarul "Ziua Online". Poate nu e cine-stie-ce, dar m-am bucurat cand am vazut ca cineva a remarcat "dragutele mele" din marea de martisoare prezente la targul de la Muzeul Taranului Roman. Iar ziaristul a fost atat de inspirat incat a pastrat si un paragraf, special ptr noi. :P Asta ma face in mod inevitabil sa ma gandesc la "Ce fain ar fi daca... 8->" Dar e un inceput bunicel zic eu...

Articolul din ziar

P.S.Alte impresii de la targ:
* ma bucur ca am reusit sa smulg un strigat entuziast de la un copil de 4 ani: "Eteee!"
* m-au incalzit (din pacate, doar la figurat :( ) zambetele fetitelor si aprecierile atat a barbatilor, cat si a femeilor mai in varsta
* am fost incantata ca multa lume s-a oprit sa-mi fotografieze martisoarele. Stati linistiti, ca le vedeti si la anu. ;)
* am apreciat enorm ajutorul primit! ...si ca ai inghetat alaturi de mine. :P

6 comentarii: